söndag 24 april 2016

Gräsänka ...

Det blev jag igår och idag är första frukosten serverad: 
by myself.
Annars brukar det vara Jakob som fixar frukosten.
Müslin, gjorde jag med havregryn, kli, sesamfrö, linfrö, cocos, nötter, mandel, pumpakärnor, solroskärnor, tranbär och chiafrön.
Till juicen pressades, apelsin citron äpple ingefära och morot.

Med denna frukost klarar jag mig ett tag.

***

Jakob är ute på GolfTurne tillsammans med sina golfkompisar.
Dom åkte till Danmark.
Med sig fick han en tröja som jag har gjort ett passande tryck bak på ryggen.

***
Vädret bjuder inte till Trädgårdsarbete. Ömsom sol och hagel +5grader.
Den lilla tulpanen har inte bestämt sig om den ska slå ut idag eller vänta ett par dagar.

Själv vet jag att jag stannar inne och "pysslar" med något av alla projekten som är påbörjade hihihi

Kram
Yvonné




6 kommentarer:

  1. Rätt att stanna inne det är kallt ute!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt ibland att vara ensam hemma
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland kan det vara skönt att vara ensam också. Kram

    SvaraRadera
  4. Man kan vara effektiv i det man pysslar med om man är själv hemmavid. Så var det för mig när Kjell var o fjällvandrade :) Fin frukost du åt också, torts Jakob var borta:)) Ska bli spännande att se vad du pysslat med sen då :) haha. Kramiz

    SvaraRadera
  5. Egentid är just så skönt så ibland! :-)

    Ha det gott o njut....Kram

    SvaraRadera
  6. Härlig frukost! Skönt att kunna ta dagen som den kommer och också få rå sig själv! Så blir det ju extra mysigt när han kommer hem igen! Kramar

    SvaraRadera