torsdag 11 juni 2015

Mot Norr.....

Att lämna arbetet sent igår kväll och åka iväg rakt mot den här vackra solnedgången, var som magiskt.
 Vid midnatt var det fortfarande ljust och det kändes nästan som om vi skulle få se 
Soluppgången också när vi kom fram till
Tönnebro för att övernatta.
Idag fortsatte vi till
Hudiksvalls Golfklubb

 Dagen till ära har jag satt på mig min nya tröja med den glittrande golfbollen, som jag har gjort själv hihi
Jakob har också en tröja med mitt tryck på
Från hål 8 har man en fin utsikt bort mot 
Hudiksvall
 Vilda blommor som växer så här på ängarna tycker jag nog är bland det vackrast, 
Svensk Sommar
Liljekonvaljdoften sprider sig
Efter en skön solig golfrunda som tog oss 3tim 45 minuter att spela på en trevlig bana.
Rullar vi nu vidare för att möta våra husbilsvänner vid
Svartvikskajen,
där vi kommer att övernatta

Kram Yvonné

3 kommentarer:

  1. Fortsatt trevlig esa och hälsa vännerna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att njuta av er Norrlandsresa:)) Hos oss är det magiska nätter alla nätter...ljust:-)) Visst är det fint med solnedgångar. Dom blir man aldrig less att se. Vi ses snart söta vänner. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Vacker rosa himmel! Och nu ser det ut som att det börjar bli sommar i Sverige! :)

    SvaraRadera