onsdag 2 oktober 2013

Home Sweet Home....

fast det är det egentligen alltid eftersom man har Annexet med sig eller hur? Vi är åter i vardagen kanske passar bättre att säga.
Nu gäller det att få fram originalfärgen på husbilen hahaha
Det kommer bli ett antal tvättningar!
Vi köpte mycket äpplen och tycker det är gott med torkade äppelskivor 

När vi ändå eldar, går det lika bra att torka ovanpå kaminen som i ugnen.

I trädgården finns det fortfarande en del saker kvar
Nu får vi göra Squash soppa igen hahaha


Clematis
 

En överblommad Afrikas Lilja

Ska försöka förbereda mig för kylan, som kommer att slå emot mig när jag ska cykla till jobbet. Hur gör man det förresten? Mycket varma kläder eller? För att inte tala om hur det kommer kännas när jag trampar hem  klockan 21 i kväll!
Vi hade 0 grader i morse!

Kram Yvonné




2 kommentarer:

  1. Vilka härliga grönsaker du har i din trädgård för att inte tala om blommorna. Här har vi höstat nu, lökarna är nedgrävda och de flesta äpplen plockade. Tomater har vi fått i massor och de sista ligger på för att mogna inne. Jag tror du behöver både mössa och vantar när du ska cykla till jobbet. Du får en härlig höstluft i lungorna :) Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Men så härligt att komma hem och ff ha kvar gosaker i trädgården. Jag gillar torkade bananer ist. Kanske man skulle prova torka dom sådär som äpplen:-) Du kanske har testat med också. Kram

    SvaraRadera