torsdag 8 augusti 2013

FödelsedagsKortsPyssel......

Det har varit några vänner som har fyllt år och jag har pysslat lite med att göra kort till dem.
Pyssel är en härlig avkoppling, om man inte känner sig stressad och ska skynda sig att göra ett kort. Då, är det ingen ide ens att börja, för då finns inga ideer och jag blir inte nöjd med resultatet.

Den här typ av kort kallas för
Center Step 
gjordes till en av mina engelsk talande vänner
nästa är ett
Vattenfalls kort
Drar man i den lilla badringen som syns i nedre kanten på kortet, så bläddrar bilderna.
Är till Captain Jack, som tillbringar sitt liv på båt och hav.
Ett ChokladKort
kan se ut så här.

Ibland blir det något annat än kort
Tårtbit
fylld med choklad

Fågelholken
 till min väninna som just har flyttat till ny lägenhet. Även den fylld med godisar.
Det är en del av vad jag har gjort i PysselRummet hihihi

Kram
Yvonné






3 kommentarer:

  1. Det var många pysselkort. Duktigt jobbat:-) Vet att tiden står still när du pysslar. För det gör den för mej:-) vi ses i morrn:-) Kramiz

    SvaraRadera
  2. Oj, vad du är duktig på att pyssla och vilka personliga kort du gör, det måste vara riktigt roligt att få ett sådant personligt gjort kort.

    SvaraRadera
  3. Ja så fin fågelholk jag fick:) kram Lena

    SvaraRadera