tisdag 14 maj 2013

Härliga Vår......

Nu är det härligt när Våren är kommen och solen, som värmer och gör näsan röd, för visst glömmer jag, att använda solskyddsfaktor!!!
Medans jag har jobbat jobbat jobbat, växer det och knakar i marken. Nya blommor slår ut från det jag cyklat hemifrån, och tills jag kommer hem. Körsbärsträdet är ett sådant exempel
 
Igår efter jobbet, kom några av mina fina arbetskamrater hit hem. Jakob skötte grillningen medans vi  satt i solen och pratade, tills maten vart klar.
 
 
Det är inte lätt att fotas, medans man äter hahahaha
Jakob skötte kameran och tog många kort medans vi åt och hade hela munnarna fulla med mat, hahaha.
Jätte mysigt att träffas utanför jobbet och alla blev mätta och belåtna.
Idag har vi haft planeringsdag och i morgon är det jobbardax.
Tänk vad jag är glad att ha ett jobb, som jag trivs med och bra arbetskamrater.
Tack till er.
 
Kram
Yvonné
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jo nu när värmen kom då går det fort, alldeles för fort i naturen!

    Viktigt och en tillgång att ha bra arbetskamrater!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att äta gott o må gott:) härligt med en egen grillmästare oxå:) Härligt att sitta barfota oxå. Kanske vi får göra det i helgen. Det ska vara 20 grader hos oss då:)))härligt!! Härliga körsbärsblommor...oj så fint:) Kraaam

    SvaraRadera
  3. Här är det också mycket jobb jobb!
    Lyx o ha en grillmästare och en fotograf :)
    Mysigt de ser ut!
    kram

    SvaraRadera
  4. Lennart: Ja visst går det snabbt, man får verkligen vara lika snabb själv om man ska hinna njuta!
    Arbetskamrater är jätteviktigt och att man fungerar tillsammans.

    Dessan:Första barfotadagarna har vi haft nu och det är mysigt hihi

    Kramizar

    SvaraRadera