lördag 3 november 2012

Lampskärms Pyssel...

Det är kanske inte direkt vad man brukar göra på en Hallowen dag. När det stora "pysslet" är att spöka ut sig. Men vi ska inte fira Hallowen eftersom jag ska iväg till jobbet om en liten stund. Egentligen är jag ledig denna helg men så frågade dom så snällt om jag kunde komma in och jobba 5 timmar i kväll! Just nu undrar jag varför jag sa Ja, när det finns så mycket annat roligt att göra hemma hahaha
Har tänkt att byta gardiner osv till dessa turkos färger.
Jag passade på att köpa en vit skärm, när jag var iväg och träffade min trevliga vännina på en förmiddagsfika.
Från att varit vit
lindade jag 12mm mörk turkos organza band
Först i morgon kan vi få se den lysa, eftersom jobbet kallar nu.
 
Trevlig Helg
Kramizar
Yvonné

7 kommentarer:

  1. Så fiffigt och fint. Hoppas skörmen kommer ge ett behagligt ljus. Tack för alla kommentarer. Vi är nu på en camping i Peniscola, som jag kan rekommendera när ni kommer häråt! Ha dé bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi ska testa skärmen i dag när mörkret faller och hoppas den blir fin.
      Vi följer eran resa och njuter av den också hihihi
      Kramiz

      Radera
  2. Det kommer att bli så fint hos dej med dessa färger:-) Du är så pysslig. Tittade själv häromdagen på Rusta. Där hade dom så fina öljettgardiner med den färgen. Ha det så fint ikväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas att jag får upp gardinerna snart, börjar lessna på de som är uppe nu! Kanske du också blir med Turkost snart?
      Fortsatt Trevlig helg
      Kramiz

      Radera
  3. Tack för igår. Så fin skärmen blev :)
    Fina tyger och färger!
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för en mysig stund ihop och för boken, som kanske ska börja läsas idag när vädret är trist!
      Kramiz

      Radera
  4. Åh, vad fyndigt och så fint det blev. Vad duktig du är! Kram

    SvaraRadera