torsdag 13 september 2012

1 År Sedan, Då Var Det....

Italien som gällde med värme och strålande sol.
Just idag för ett år sedan befann vi oss på denna stranden:









 
 
 


Campingen vi bodde på hette:
Camp. Village Baia Del Marinaio
strax söder om orten Vada/Pisa
Marknaden hade mycket gott.
 
Om ni vill läsa mer om våran underbara Italien resa.
Så finns den inlagd under Oktober månad 2011.
 
Gissa om jag längtar bort med tanke på att inget har blivit, som man velat denna semester!
Men så är det ibland och då får "minnena" plockas fram ha ha ha
Än ska vi väl inte kasta in handduken, men det känns lite pyrt.
Att byta jobb mitt i semestern och dessutom bli sjuk, är inte roligt. Men de finns dom som har det värre, så är det.
 
Kram
Yvonné

2 kommentarer:

  1. Såg härligt ut på bilderna. Värme längtar jag till ialla fall. Speciellt idag när det är så tråkigt ute.Sen har jag åkt också på en förkylning. Skit också. Men då är vi två;.) Kram till dej

    SvaraRadera
  2. Håller med Dessan - lite värme hade inte skadat, Sedan vi kom hem v 27 från vår huvudsemester har jag bara gått och väntat på att sommaren ska komma här hemma. Nu ger jag snart upp.... Men att titta på bilder och drömma är ju aldrig fel. Ha det bra. Kram

    SvaraRadera