onsdag 27 juni 2012

Ordverifieringen!?!

Tack Anki, som lämnade en kommentar på mitt förra inlägg, som handlade om Småkryp.
Du gjorde mig uppmärksam på att jag hade en sådan där krånglig, Ordverifiering, på bloggen där man ska lämna en kommentar.
Jag tycker själv,att det är krångligt att se dessa bokstäver siffror i en enda snirklig röra. Vilket också gjort att jag struntat att lämnat någon kommentar på den bloggen. Och så hade jag en sådan själv på min blogg ha ha ha.
Det är säkert bra att ha, vad vet jag, inte heller en aning om hur länge jag har haft den eller om den alltid har funnits där? Vet bara att somliga sagt till mig att det är lite krångligt, när dom ska lämna kommentar. Men det har jag trott berott på, att dom inte haft Googlekonto osv.
Nu tog jag och letade runt bland inställningarna och hittade ett ställe där jag kunde välja Ordverifiering eller inte? Hoppas nu att jag har tagit bort den?! Kanske någon kan svara mig om den är borttagen?

Kram Yvonné

6 kommentarer:

  1. Gör ett test och kollar om du fått bort ordverifieringen....har ibland fått konstiga kommentarer på min blogg men de lägger sig som skräppost och är ju lätta att ta bort.

    Skön sommar! Har bara två veckor kvar till min semester nu:):)

    SvaraRadera
  2. Gick hur lätt som helst nu :)ingen ordverifieringen.

    SvaraRadera
  3. Visst är det krångligt, det där med ordverifiering, Jag gillar det inte alls och har gjort som du ibland, att inte kommenterat nån blogg. Sitter man dessutom med en svajig uppkoppling kan ju en kommentar ta hur lång tid som helst. Nu ska vi se hur det går ;)

    SvaraRadera
  4. Tack till er, som bekräftat att det "krångliga" har tagits bort!
    Nu njuter vi av solen så länge den visar sig ha ha ha
    Kram
    Yvonné

    SvaraRadera
  5. Se så lätt och snabbt det gick...Fina Turkietbilder:)
    Trevlig helg och lycka till.
    Kram Lena

    SvaraRadera