onsdag 15 februari 2012

2:a Operationen....

sker i morgon, torsdag.
Jag börjar jobba tidigt i morgon, så grannen, kommer att köra Jakob till sjukhuset. Det blir till att kliva upp i ottan, för dom åker redan 5.45 hemifrån!
Jakob ska få ny höftkula, denna gång blir den vänstra sidan gjord.
Det är fyra månader sedan han gjorde den högra höftkulan. Han mår så bra efter den operationen men har nu problem med den vänstra. Men nu är det endast idag, som den värken håller i sig, för i morgon är det fixat och rehabiliteringen kan börja!!
Kram Yvonné

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för kommentaren hos mig, kul att du gillar min blogg. Vad det gäller chilin så har jag inte den afrikanska sorten, däremot ganska många andra. Må så gott (hoppas operationen gått bra)
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej. Ramlade in här av en slump och det var verkligen trevligt! Ser att vi har gemensamma bloggvänner.(Lägger dej på min blogglista om det är OK)
    Hoppas nu operationen går bra och att konvalecenten inte blir för långvarig. Kika gärna in hos mej om du har lust.

    SvaraRadera