tisdag 10 januari 2012

Sista Sjukdagen...

får jag hoppas att detta är!!! Nu är jag såå trött på att inte vara helt frisk o pigg, grrrrr. I morn ska jag jobba, så det så. Försöker verkligen övertala min kropp på att den kommer vara helt ok tills dess, hoppas jag lyckas.
Tog en promenad ner till sjön medans det var soligt . Nu har isen lagt sig, vilket har gått väldigt snabbt. För några dagar sedan, låg det is, inne i vassen och sjön var öppen. Men nu ser det ut så här:

Dom drog upp den där gröna "håven" heter säkert något annat, ur hålet, kanske det var bete i den?
Och tog med sig ut på isen

Såg även en person, som åkte långfärdsskridskor!!

När plogen har kört sin runda ute på sjön, då först törs vi gå ut.
Vill inte chansa och hamna under isen, usch, några vinterbadare är vi inte!!

Kram
Yvonné

1 kommentar: