fredag 23 december 2011

Mysig Julmiddag

har vi haft tillsammans i em/kväll.
Det var såå länge sedan vi träffade min bror och svägerska och det blev mycket att prata om. Tiden bara rinner iväg och 7 timmar har försvunnit snabbt.
Mycket åt vi av den "vanliga julmaten". Vi har valt bort syltor korvar pate revbensspjäll tex, har bara sådant som vi brukar äta och inte något för att det "ska vara" på julen. Efter desserten blev det, goda oster med krusbärs sylt som avslutning. Vet med säkerhet att ingen lägger sig hungrig i kväll ha ha ha
Det verkar som Jakob håller tal????

Bordsdekorationen med rosor o nejlikor och brudslöja, blev jag riktigt nöjd med!




Oj måste vi avbryta ätandet för fotografering, igen!!

Bonzo
är en lugn o fin vovve, han fick lite leverpastej och sov sedan vidare

Ja det här med
Fotografering
har vi  alltid gillat i familjen, alla fall min far o jag, men då bakom kameran!
Att få oss 4 tillsammans på bild och dessutom att vi ska titta, inte blunda osv osv är en bedrift ha ha
Men efter ca 20 bilder blev det så här till slut!
Titta på våra fötter
ha ha ha

Roligt hade vi i alla fall

Trots att vi inga Julklappar hade har det gått sååå bra utan!!!!

Nu är det dags för mig att hoppa i sängen, det är en lång lång arbetsdag i morgon
Natti Natti
Kram
Yvonné

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar