torsdag 29 december 2011

Moroccanoil Till Håret....

Det har jag letat efter ett tag. Vilket har varit svårt att hitta, i alla fall gjorde inte jag det. Hos en frisör, fanns 2 produkter, men inte shampo o balsam, som jag var ute efter i första hand.
Till slut så bestämde jag mig för att beställa det på nätet (det spar lite tid, i stället för att springa runt o leta) och igår kom produkterna.
Det var ett färdigt kit, med shampo balsam och olja + väskan!
Måste ju prova
Så snabbt in i duschen o tvättade håret, igen, hade visserligen gjort det på morgonen men men
Mitt hår är lite frizzit i topparna men nu känns det annorlunda efter att jag avslutade med att dra igenom håret med oljan.
En klippning skulle förstås inte skada ha ha ha
men det får vi ta nästa år!!
Det ska bli spännande att se hur produkterna fungerar framöver.
Tidigare hårprodukterna jag hade var Paul Mitchell´s Awapuhi, vilket var bra, men jag gillar att byta.

Är det någon annan som testat dessa Moroccan produkter?

Kram
Yvonné


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar