lördag 8 oktober 2011

Inte Svanattack utan...

Tack till alla er, som har hjälpt oss under tiden vi varit på våran härliga semester resa.
Tack till er, som har följt och läst vad jag har skrivit. För det kan bli skrivet om lite vad som helst och hur som helst med både ordföljd och stavning. Det är väl det som är poängen med att ha en egen Blogg, att få välja själv hi hi hi och sedan får alla andra välja, om man vill läsa den.
Tack även till er, som har varit gulliga och lämnat kommentarer, dom är lästa och vidarbefodrade till EBoS också, jätte roligt.
Naturligtvis Tack till våra resekompisar EBoS som vi återigen har haft mycket roligt ihop med
Och våran kompis Garmin som "sällan" lurat oss, utan har hjälpt oss ur lite knepiga situationer ha ha ha


Detta vackra gulliga svan par hade vi att titta på när vi satt utanför campingen i Ponte Tresa och åt frukost.

När vi kommit hem och alla bilderna är överförda till den stationära datorn, ska jag göra en sammanställning om resan och lägga ut mer bilder!!! Ha ha ha ha Så håll koll här, om ni vill se mer!

Nu ska jag vara lite social med Jakob, den sista timmen och inte sitta med datorn i knät ända hem!
Konstigt, att desto närmare hem vi kommer, så längtar jag efter min lilla kisse Sir Nogger mer o mer....

Kram Kram JoY

1 kommentar:

  1. Välkomna hem.det verkar som om ni har haft en riktigt bra resa.Vi hörs.Kram Lena

    SvaraRadera