söndag 30 oktober 2011

Besök i Mitt Rum!!!

Det har jag fått idag, Jakob kom o ville titta på tv. Gissa vad det är han vill se? Jo att få titta på Golf kanalen ha ha ha  Självklart får han göra det. Han sitter i en av våra "baden-baden" stolar omgiven med 5 st kuddar. Själv ligger jag på soffan!

Det är så mysigt att kunna umgås, i samma rum!

Idag har han varit ute och hämtat in tidningen, suttit uppe i flera timmar i den här stolen. Får han bara sova på nätterna så kommer det bli ännu bättre.
Det är såå roligt att det går så fort framåt, otroligt egentligen.

Min förkylning sitter i men nu verkar den tjockaste snuvan släppa, så det är lättare att andas!
Ja, något finns i kroppen, som gör att jag är totalt slut efter att varit uppe o gjort lite lunch tex! Det blir nog ordning på mig också, tids nog.

Tack Jürg för din rekomendation, den testade jag och drömmde om härlig skidåkning i solsken och fina backar, After-ski och joddling  ha ha ha

Småland: Ang Recept inför Julen, så ska jag se till att ni får lite att sysselsätta er med ha ha ha

Kram
JoY




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar