torsdag 15 september 2011

Torsdag 15/9 Morgonfika vid Havet / Vada

Klockan 7 väckte Jakob mig, då hade han gjort i ordning kaffe mackor o bullar.
Vi tog våra cyklar o trampade ner genom pinje skogen till stranden.
Hela havet ligger spegelblankt framför oss där vi sitter o tittar ut. Det kluckar bara lite grann, knappt att man hör vågorna slå mot stranden.
Några morgonpigga joggare springer förbi oss, varav en kommer fram till oss o frågar om hon ska ta kort på oss! Ja tack sa vi o ställde upp som 2 stycken stela tennsoldater ha ha ha

solen håller på att komma upp över träden.

Rofyllt att sitta o titta ut över havet


men ett dopp ska man väl ändå ta bestämde jag mig för!

Jag gick gick o gick blev ju inte blöt, det var sååå långgrunt
Gav upp o gick in till stranden igen, 80 steg och vattnet nådde bara upp på låret ha ha ha




Sitter nu i skuggan o skriver detta, det är sol o varmt även idag tralalalaaaa

Ska fixa nytt fika o ta med parasollet till stranden och göra ett nytt badförsök. Får väl krypa runt på alla fyra på botten annars!! Ska räkna stegen igen o se hur många det blir innan jag blir blöt upp till midjan!
Om jag räknar, så kan ni gissa så länge och jag berättar svaret senare, får se om någon har gissat rätt, ok?

Kram Kram 

2 kommentarer:

  1. Svar nej, det blev 123 steg. Önskar dig en härlig spa-resa Kram Yvonne

    SvaraRadera