torsdag 15 september 2011

Frivilligt kvar i Annexet! / Vada

Dagen har varit jättefin vid stranden och vi har badat i det långgrunda vattnet. Väntar på några gissningar om hur många steg jag fick gå för att få vattnet till midjan!
Tyvärr, så varade inte den här härliga stunden så länge!
Jag fick känningar av urinvägsbesvär!
Aj Aj Aj sååå himla fort det kan komma och dessutom bara öka med vindens hastighet på nolltid. Dom som haft det, vet hur ont det gör....
Vi packade ihop snabbt och cyklade iväg, tur att det var nära och att vi hade citron hemma. Det blir ingen citron till GT´n för den skar jag upp och åt upp den direkt + 2liter vatten, tyvärr tog jag bubbelvatten, som gav ett annat resultat än vad jag hade önskat....
Jakob får nu en riktigt "sur-käring" med tanke på citronen ha ha ha Han cyklade dessutom in en x-tra gång för ett besök på Apoteket och kom hem med en ask kapslar som ska vara bra, gulle honom.
Så jag har suttit stand-by på toan hela em med tidningar och vatten medans dom andra cyklade in till byn för att handla lite inför kvällens grillning.
Hoppas att jag blir bra snabbt.
Så kan det bli med blöta badkläder på sig....

1 kommentar:

  1. Ni har det soooo bra men yvonne du borde ha yllebyxor på dig. har en skön semester
    Jürg o Stina

    SvaraRadera