torsdag 1 september 2011

1:a Semesterdagen

                                                                        Citerar
                                                                "Neej Fy.. Fa.....n"
                                                    nu städas golven för fullt här hemma.
                                                             Jag dammar och stryker,
                                     har inte hittat någon maskin som klarar av det, ha ha ha


(Tyvärr kan jag inte lägga ut filmen när våran Robot Roomba städar! Filmen försvinner efter ett tag och sådana tekniska saker begriper jag mig inte på. Har inte tid att ta en stillbild. Eran fantasi får försöka se den framför er!)
                                                    


Om några timmar kommer den 1:a riktiga semesterkänslan att infinna sig. Jag ska gå på behandling,  få ögonbrynen noppade och en ryggbehandling, vilket ska bli såå härligt.
Men fram tills dess är det lite som ska fixas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar