tisdag 30 augusti 2011

I morgon jobbardag

sedan börjar semestern, jiipppiiiii

Det är konstigt så fort denna sommar har gått, trots att jag har jobbat hela sommaren, vilket jag i o för sig brukar göra. Många av arbetskamraterna har haft sin sommarledighet och börjar planera inför nästa ledighet. Men jag har min framför mig, nu!
Den svenska sommaren är härlig. När man vaknar, antingen till väckarklockan eller självmant, fast då blir det något senare, förståss! Så är det ljust, det är ljust när man lägger sig o ljust när man vaknar. Visst är det härligt. Allt känns såå mycket lättare när det är ljust. Att komma hem från jobbet, så finns det många ljusa timmar kvar på dygnet. Kan förståss vara till en liten nackdel när man ska upp tidigt, då det är svårt att lägga sig i någelunda tid, man vill ju passa på att njuta av alla dygnets timmar ha ha ha

Egentligen, ska jag inte alls sitta o knacka på tangentbordet, som jag just nu gör! Har dessutom tittat på Robinsson, varför gjorde jag det då, kan man undra, eftersom jag ändå inte kan följa med i programmet framöver!
Ska nu ta och plocka ur tvättmaskinen o hänga upp kläderna på tork.
Borde titta igenom lite papper o lägga fram det som ska med på semestern. Jakob har en ide, om att allt ska vara klart i morgon med packningen! Hmmm, hans saker är nog packade tills dess men knappast mina grejer ha ha ha
Kanske lika bra att sätta igång, så jag inte blir ifrån åkt....

Kram Yvonne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar