tisdag 23 augusti 2011

Första inlägget på min/våran Blogg!

Så sitter jag då här med en Blogg! Känns spännande samtidigt lite skrämmande!
Hur beter man sig, vilka förväntningar har andra och kanske mest mina egna förväntningar, på hur, när och vad jag ska skriva om. Ja, det lär visa sig framöver, vem vet, detta kanske blir det enda som jag skriver men det tror jag inte riktigt själv på.
Känner ibland ett litet kliande i fingrarna att få skriva ner tankar o funderingar om saker som händer, har hänt eller kanske kommer att hända. Om det kommer att hända vet man förståss inte helt riktigt förrän det har hänt men jag skriver nog om det ändå så får man se vad som händer:)
Som sagt detta är ju första gången, jag vet inte riktigt hur sidan ser ut o var allt hamnar o under vilka etiketter osv osv Men jag gör så gott jag kan och det är inte värre än jag får ta bort o rätta till, om jag kan det vill säga ha ha ha 
Har inte eller åtminstone vet inte någon, som jag har kunnat fråga om hjälp per telefon. Jag brukar ha lättare att prata istället för att läsa mig till allt som finns i hjälpavsnitten på bloggen. Så våra vänner, nära o kära, som läser detta har säkert full förståelse med att det blir lite komsi komsa. Det är väl så hela livet är, komsi komsa!
Tanken från min sida är att vi, JoY, ska skriva lite tillsammans här på bloggen! Vi får se hur det blir med det, har redan mina misstankar hur det slutar men det får ni reda på senare.
Snälla ni som läser det som vi skriver, skriv tillbaka vet jag, alltid roligt att veta om någon finns "där ute" och läser.
Kramizar Yvonne


2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på mera....kram Gina

    SvaraRadera
  2. Hej Yvonnski!

    Du verkade nästan litet dra...Nåväl, kul...

    När åker ni?? Får väl kolla här.

    LJH åker till Cham' 4/9 A ner den 9/9 skjutsar JH till Geneve 12/9 och AL bilar runt några dagar. Vi kanske strålar samman...
    Kramisar A+L

    SvaraRadera